مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-12پزشكي

فارس من| تعرفه خدمات دارویی، درد بیماری را بیشتر می کند


مخاطبان نسبت به مبلغی که داروخانه ها تحت عنوان «تعرفه خدمات درمانی» دریافت می کنند، معترض بوده و به همین منظور، مطالبه خود را در سامانه فارس من مطرح کرده اند.

- ، پویشی است که حامیان آن نسبت به هزینه حق فنی خرید دارو اعتراض دارند.

حق فنی یا تعرفه خدمات دارویی هزینه ای است که داروخانه ها جهت راهنمایی، مشاوره، نسخه خوانی و در یک کلام ارائه خدمات از بیمار دریافت می کنند.

نظر برخی از کاربران شبکه های اجتماعی درباره تعرفه خدمات درمانی    بهنام سردبیر پویش می گوید: به داروخانه رفتم تا داروهای تجویزی در نسخه پزشک را تهیه کنم.

داشتم با درد گرانی داروها کنار می آمدم، که مبلغ 17هزار تومان در رسید پرداخت با عنوان تعرفه خدمات دارویی، مثل تیری در قلبم فرو رفت! به عقیده بهنام این هزینه پول زوری است که پرداخت آن به مردم تحمیل شده است و هیچ تاثیری بر ارتقاء ارائه خدمات داروخانه ها نداشته است .

درج هزینه تعرفه خدمات دارویی در یک نسخه   بهنام به تصویب این طرح در زمان جنگ تحمیلی اشاره می کند و اعتقاد دارد که شرایط آن زمان دیگر برقرار نیست.

گفتنی است که در زمان جنگ با توجه به شرایط حساس و تورم بالا، دولت وقت قیمت دارو را ثابت نگه داشته بود و حق فنی در مقابل اعتراض داروخانه داران تصویب شد و از آن زمان تا به امروز همچنان این هزینه از مردم گرفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعرفه خدمات دارویی، درد بیماری را بیشتر می کند

فارس من| تعرفه خدمات دارویی، درد بیماری را بیشتر می کند